Siz, futbol oyununun bir spor olduğuna inananlar... Siz, karşınızda güçlü bir rakip varsa ve eşit koşullarda yarışılırsa oyunun anlam ve değer kazanacağını düşünenler... Siz, maçlara takımınızla özdeşleşmek, rakibinize saygı duymak ve futbol gösterisi izlemek için gidenler... Siz, ülkenin bütün sporseverleri... Birleşiniz!

6 Eylül 2009 Pazar

Kızlara Askeri Eğitim Şart


Sezon başından beri hayretle izlediğimiz aile içi kavgalara bir yenisi daha eklendi fakat biraz farklıydı bu sefer kızlar girdi birbirine amaçsızca,şuursuzca,terbiyesizce!
İnsanları anlamak artık git gide zorlaşıyor,maksimum 7000 kiş alan kapalı kale arkası sanki atış poligonuymuş ama bize söylenmemişçesine insanlar stres atmaya gelir oldu,valla gelmeyin billa gelmeyin bıktırdınız artık.Hele dünkü kız kavgasınıda gördükten sonra illahlah ettirdiniz,hadi kendinizi düşüünmüyorsunuz ona eyvallah ama insanlar bi şekilde üzerinize geldiğinde biz Bursaspor'luyuz o bizim canımız vs. laflarını ederken yaptığınız bu davranışlarla kulube verdiğiniz zararları BİLMİYORMUSUNUZ.Bu olayların sorumluları umarın gerekli cezaları alırlar ve stad onlardan arınır.Kızlara gelicek olursak, yaşları henüz 18 bile değil ama dillerindeki o laflar hi yakışmıyor tamam yeri geldiğinde hepimiz küfür ediyoruz ama bir bayanın ne biliyim arkadaş yakışmıyor işte.Anneler babalar umarım dünkü olaydan bi ders çıkarmıştır ve kulaklarını çekmiştir küçük kardeşlerimizin.

Kurban olam size ey komutanlar
Kizlari da alin artik askere

0 yorum:

Bu blogun sahibi kim?

Bu blogun sahibi sizsiniz, bu blogun sahibi tribünlerdir.



Bu blogda yazanlar ve bu blogu yönetenler sadece sizlerin, yani gündemini belirlediğiniz tribünlerin haberlerini ve hallerini, değerlendirmelerini yapan kalemlerdir, bunun yanında spor haberleri dünyasından taraftarın ilgisini çekebilecek ''içi boş olmayan'' haberleri yakalar.. kopyalamaz, içeriğini değiştirmeden tribünlerin ilgisini çekebilecek hale getirir.