Siz, futbol oyununun bir spor olduğuna inananlar... Siz, karşınızda güçlü bir rakip varsa ve eşit koşullarda yarışılırsa oyunun anlam ve değer kazanacağını düşünenler... Siz, maçlara takımınızla özdeşleşmek, rakibinize saygı duymak ve futbol gösterisi izlemek için gidenler... Siz, ülkenin bütün sporseverleri... Birleşiniz!

18 Ekim 2009 Pazar

Avrupa'da taraftar tiyatro izler gibi..

Bursaspor'un sezon başında renklerine kattığı ve farklı yönleriyle, siyasi düşünceleriyle ülkemize ayrı bir renk katmaya aday İvan Ergiç'in dediği bu..İşte sözleri;
''Basel’de her yıl UEFA ya da Şampiyonlar Ligi’nde mücadele ediyorduk. Artık sıkılmıştım ve yenilik istiyordum. Basel’de oynadığımız bir maç vardı, onu unutamıyorum! Basel-Barcelona... Taraftarlar sanki tiyatro izliyorlardı. Hiçbir heyecen ve enerji yoktu. Düşünün Barcelona şehrinize gelmiş, çok önemli bir maç ve taraftarınızda, şehrinizde hiçbir enerji yok.Bu genelde Avrupa'da böyle, birkaç istista dışında tabii.”
Düşüncelerimize tercüman olmuş ve bir anlamda da endüstriyelleşen futbolun bu etkisini eleştirmiş Ergiç..Şunları da eklemiş konuşmasının sonuna;
''Barcelona, Bursa’ya gelse heyecanı düşünemiyorum. Çok kısa zaman oldu buraya geleli ama taraftar beni çok etkiledi. Böyle bir şey istiyordum ben. Kendi takımına sahip çıkan, onu ateşleyen, her deplasmanına gelen, hırslı ve teslim olmayan taraftarlar... Umarım bir gün Barcelona gelir ve o heyecanı birlikte yaşarız.”

Ergiç'i takipte olun, böyle futbolcular nadir gelir ülkemize..

2 yorum:

futbol dedi ki...

yüzde 100 katılıorum

18 Ekim 2009 06:30
Ozan dedi ki...

futbol böyle futbolcularla oynanmalı...

18 Ekim 2009 07:52

Bu blogun sahibi kim?

Bu blogun sahibi sizsiniz, bu blogun sahibi tribünlerdir.



Bu blogda yazanlar ve bu blogu yönetenler sadece sizlerin, yani gündemini belirlediğiniz tribünlerin haberlerini ve hallerini, değerlendirmelerini yapan kalemlerdir, bunun yanında spor haberleri dünyasından taraftarın ilgisini çekebilecek ''içi boş olmayan'' haberleri yakalar.. kopyalamaz, içeriğini değiştirmeden tribünlerin ilgisini çekebilecek hale getirir.