Siz, futbol oyununun bir spor olduğuna inananlar... Siz, karşınızda güçlü bir rakip varsa ve eşit koşullarda yarışılırsa oyunun anlam ve değer kazanacağını düşünenler... Siz, maçlara takımınızla özdeşleşmek, rakibinize saygı duymak ve futbol gösterisi izlemek için gidenler... Siz, ülkenin bütün sporseverleri... Birleşiniz!

23 Aralık 2009 Çarşamba

C.Ronaldo'nun Manchester özlemi...

''Gerçekten Manchester United'ı özlüyorum. O takımda 6 sene oynadım ve birkaç iyi dostumu arkada bıraktım. Ama şu anda Real Madrid'e odaklandım ve burada da mutluyum''
Evet evet...bu sözler Ronaldo'ya ait, o şımarık çocuğa...
Geçtiğimiz günlerde Manchester United'ın deneyimli oyuncusu Ryan Giggs'in ''Biz hiçbir zaman tek kişilik bir takım olmadık. Bu nedenle de Ronaldo'yu özlemiyoruz. Dünyanın en iyi futbolculardan birisi, ancak söylemek zorundayım ki, o gittikten sonra takımımızda çok az bir farklılık hissediyorum'' sözleri üzerine bu konuşmayı yapan Ronaldo ayrıca, ''İnsanların benim hakkımda ne düşündükleri kendi bilecekleri iş'' yorumunu yapmış.
Madrid ''of ne takım be'' diyor herkes, ama bu sözlerden anlaşılıyorki herşey güllük gülistanlık değil.

0 yorum:

Bu blogun sahibi kim?

Bu blogun sahibi sizsiniz, bu blogun sahibi tribünlerdir.



Bu blogda yazanlar ve bu blogu yönetenler sadece sizlerin, yani gündemini belirlediğiniz tribünlerin haberlerini ve hallerini, değerlendirmelerini yapan kalemlerdir, bunun yanında spor haberleri dünyasından taraftarın ilgisini çekebilecek ''içi boş olmayan'' haberleri yakalar.. kopyalamaz, içeriğini değiştirmeden tribünlerin ilgisini çekebilecek hale getirir.