Siz, futbol oyununun bir spor olduğuna inananlar... Siz, karşınızda güçlü bir rakip varsa ve eşit koşullarda yarışılırsa oyunun anlam ve değer kazanacağını düşünenler... Siz, maçlara takımınızla özdeşleşmek, rakibinize saygı duymak ve futbol gösterisi izlemek için gidenler... Siz, ülkenin bütün sporseverleri... Birleşiniz!

13 Ocak 2010 Çarşamba

''Ben malım''

Adanaspor'un genç futbolcularından Ersan Adem Gülüm, antrenmana üzerinde "Ben malım" yazan tişörtle çıkmış. E haliyle komik ve düşündürücü.İnsanın aklına biraz tebessümden sonra iki soru geliyor. Birincisi; bunu neden yaptın? İkincisi ise madem bunu biliyorsun, niye elaleme duyurmak zorunda hissediyorsun?
Tabi akla gelen ikinci soru değil ama, ilki sorulmuş Ersan Adem Gülüm'e. Gülüm "Bir karar aldık. Maçta hata yapan bir oyuncu bu forma ile 1 hafta antrenmana çıkacak. Yurt dışında böyle yapılıyor. Ben bugün bu formayı giyerek açılış yaptım. Bundan sonra kim hata yaparsa 1 hafta bu forma ile antrenmanda yer alacak'' demiş.
Nasıl bir yorum yapmalı, ben karar veremedim.

0 yorum:

Bu blogun sahibi kim?

Bu blogun sahibi sizsiniz, bu blogun sahibi tribünlerdir.



Bu blogda yazanlar ve bu blogu yönetenler sadece sizlerin, yani gündemini belirlediğiniz tribünlerin haberlerini ve hallerini, değerlendirmelerini yapan kalemlerdir, bunun yanında spor haberleri dünyasından taraftarın ilgisini çekebilecek ''içi boş olmayan'' haberleri yakalar.. kopyalamaz, içeriğini değiştirmeden tribünlerin ilgisini çekebilecek hale getirir.